Kierowca ma obowiązek wydać towar z auta, nie ma obowiązku wnosić go do domu klienta.
Cena dostawy nie zawiera wnoszenia.
Transport firmowy (firma zewnętrzna transport bezpośredni)- Procedury odbioru przesyłki:
Podczas odbioru upewnij się, że opakowania nie zawierają uszkodzeń mechanicznych.
Jeśli klient nabył mebel tapicerowany należy zdjąć wierzchnią warstwę zabezpieczającą i określić czy nie ma uszkodzeń wynikłych z niewłaściwego transportu.
Dokument sprzedaży należy pozostawić, jest on podstawą w dalszych procedurach reklamacyjnych.
Jeśli po odbiorze przesyłki stwierdzisz braki, uszkodzenia, niezgodności – złóż reklamacją za pośrednictwem naszej strony: Formularz reklamacyjny.
Jeśli nie jest to wielkie uszkodzenie/niezgodność, pozostaw towar u siebie. Nowe elementy zostaną dostarczone możliwie jak najszybciej, zgodnie z trybem reklamacyjnym.